スバルの鍵です♪

ロフターは翻訳のための存在♪
翻訳を手伝うなら大感謝♪
フォローありがとう♪
( `・∀・´)ノヨロシク♪
(所有翻译禁止转载)

Memories - Within Temptation

又发现超赞的乐队了:3Within Temptation(致命诱惑),和我年龄一样大的乐队,能在2001年左右写出这种美声金属乐,我觉得真的是很厉害,特别主唱的声音真是很好听,高音时空灵的感觉我真是喜欢得不得了qwq




MEMORIES-Within Temptation




In this world you tried


在这个世界里




not leaving me alone behind


你试图不使我孤单一人




There's no other way


已然没有别的办法




I prayed to the gods let him stay


我只能向上帝祈祷,希望能够留下他




The memories ease the pain inside


那些回忆缓解了心中的痛苦




now I know why


现在我才明白这是为什么




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




In silent moments imagine you here


寂静无人时我幻想你就在这里




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




Your silent whispers silent tears


你的低声细语 你的无声泪水




Made me promise I'd try


坚定了我的决心




to find my way back in this life


这一世,我要找回我的一切




I hope there is a way


我希望




to give me a sign you're ok


有办法能告诉我你很好




Reminds me again it's worth it all


让我再次想起你的种种  这值得我付出一切




so I can go on


这样我才能面向未来




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




In silent moments imagine you here


寂静无人时我幻想你就在这里




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




Your silent whispers silent tears


你的低声细语 你的无声泪水




Together in all these memories


那些回忆中有我和你




I see your smile


我看见你的微笑




All the memories I hold dear


爱人,我铭记的所有回忆




Darling you know I will love you


亲爱的,你知道我会爱你




until the end of time


直到永远




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




In silent moments imagine you here


寂静无人时我幻想你就在这里




All of my memories keep you near


我所有的回忆使你留在我身边




Your silent whispers silent tears


你的低声细语 你的无声泪水




All of my memories


我所有爱的回忆……

评论
热度(3)

© スバルの鍵です♪ | Powered by LOFTER